Javítás

Eseti javítás

Meghibásodás esetén az ügyfél bejelenti a hibajelenséget (sokat segít a hiba megállapításában ha digitális kijelzős a készülék akkor az  észlelt "Hibakódot" leolvassa (lásd. Online hibakereső)) így a szervizes már a javításhoz szükséges alkatrésszel tud kimenni a helyszínre.

Ha pedig gázszagot, égéstermék szagot érzünk, a készülék burkolata megérinthetetlenül meleggé (65 °C feletti hőmérsékletűvé) válik, vagy csökken a készülék teljesítménye, (szolgáltatott melegvíz nem elég meleg, a fűtés nem megfelelő), ne késlekedjünk szakemberhez fordulni.

Garanciális javítás

A 151/2003 -as rendelet alapján gázkészülékekre adott garancia 1 év. Ez az időtartam hosszabbítható vagy vásárolható (típustól függően), viszont a garancia feltétele az időben elvégzett karbantartás. Némely gyártónál a vásárlás napjától kezdődik a garancia, azért, hogy beazonosítsa az Ön készüléke melyik csoportba tartozik, kérjük, a garancia jegyen az "Aktuális feltételek" menüpontban erről a vásárláskor tájékozódjon. Amennyiben minden garanciális feltételnek megfelel a készüléke ingyenesen javítjuk ki a készülék hibáit, és térítésmentesen cseréljük ki a meghibásodott alkatrészeket.